קורס העמקה בתקשורת מקרבת ומיינדפולנס

קורס העמקה בתקשורת מקרבת ומיינדפולנס
eventCreated with Sketch.

תאריך

יום שישי 06.03.20 | 13:00 – 9:30
10 מפגשים, 06.03.20-05.06.20

placeholderCreated with Sketch.

מיקום

סמטת אהרון שלוש 5, תל אביב יפו

עלות הקורס

2 400.0 

משתתף שני זכאי ל-33% הנחה, כלומר: 4,000 ש"ח עבור שני מקומות
עוד על הנחות, מלגות וביטולים

  • 1
    פרטים אישיים
  • 2
    פרטי הרשמה
  • 3
    תשלום

פרטי חיוב

פרטי ההזמנה

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal 0.00

תשלום

האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL

לחיות תקשורת מקרבת – קורס העמקה
בתקשורת מקרבת ומיינדפולנס

מיועד לבוגרי קורסי מבוא / יסודות התקשורת המקרבת

הקורס בן 10 מפגשים בהיקף כולל של 35 שעות מלאות (47 שעות אקדמיות

לשוב אל מרחב הלב המקרב.
להעמיק אל איכויות החמלה, הרגש, והכנות.
וליצור עוד ועוד רגעים של קרבה, אמת וחופש בחיינו.

אחרי שהתחלת לפסוע בדרך המקרבת, ודאי כבר גילית שיש רגעים שהחיבור לעצמנו ולאחר נגיש, ויש רגעים שפחות, או בכלל לא. לפעמים השיפוטיות משתוללת, בתוכנו וכלפי חוץ.
אולי גילית שלפעמים זה מאתגר לצעוד בדרך הזאת לבד, למעשה זאת דרך שמזמינה אותנו לצעוד בה ביחד.
בקורס המבוא קיבלת את חומרי הגלם, בקורס ההעמקה אנו מזמינים אותך ללוש וליצור בחומרי הגלם האלו. להפוך את השפה לאותנטית, להטמיע אותה בחיי היומיום, ולהעמיק גם בעבודה עם דפוסים עיקשים.

מהי תקשורת מקרבת מבוססת מיינדפולנס?

תרגול המיינדפולנס מסייע לנו לפגוש בחמלה את החויה הגופנית, הרגשית והמנטלית כפי שהיא, כאן ועכשיו. התרגול מרחיב את המיכל הפנימי, מאפשר השהייה של התגובות האוטומטיות, ומזמין אותנו לנוכחות מלאה יותר.
כשאנו משתמשים בתרגול הזה כמצע לשפת התקשורת המקרבת, מתרחבות יכולות ההקשבה והאמפתיה לעצמנו ולאחר, מתפתחת הרגישות לחוש את המרחב שבינינו ובין האחר, ומתוך כך גם נפתחות עוד אפשרויות תקשורת, ויכולת לבחור במלים או בפעולות מיטיבות.

המפגשים יעסקו בנושאים הבאים:

• לדבר את 'השיחה הלא-מדוברת'.
• אסרטיביות – איך אפשר להנכיח את הרצון שלי, בלי שזה יהיה "על חשבון" מישהו אחר.
• לקיחת אחריות ללא אשמה.
• התמודדות עם ביקורת – אאוצ'. איך עושים את זה?
• כעס – לבטא? לא לבטא? ואיך?
• אשמה, בושה – עוד צעד לשחרור מה'חברים' האלה שמעכבים את התנועה שלנו לעתים כה קרובות, העמקה באמפתיה לעצמנו.
• שיחות טעונות – איך להכין את עצמנו לשיחות על דפוסים ביחסים, על אירועים קשים שקרו, וסימולציות של השיחות עצמן.
• אמפתיה, אמפתיה ואמפתיה לעצמנו ולאחרים.

אופי הלמידה כולל

תרגול מדיטציית מיינדפולנס (כ- 20 דק' במפגש), למידה ותרגול של כלים מעולם התקשורת המקרבת, סימולציות, מעגלי אמפתיה, ועבודה עם הדינמיקה החיה בתוך הקבוצה.

על מנת להטמיע את הלמידה ולאפשר לה להשתרש בחיי ביומיום, הקורס מלווה בהזמנה חמה לפנות זמן במהלך השבוע לתרגול מיינדפולנס יומי ותרגולי תקשורת מקרבת שיינתנו במהלך הקורס.

הבוגרים שלנו מספרים

הקורס הועיל לי ואיפשר לי כניסה לעולם המדיטציה, שאני מקווה להמשיך בה באופן קבוע. חל שיפור מסוים ביכולת שלי להכיל מצבי לחץ ולהרדם בלילה.

רן רינת

הקורס נתן לי כלים להתמודד עם מצבי רוח ומחשבות לא מיטיבות. למדתי להניח לרצון להאחז או לנטייה לדחיינות ולתת לדברים להיות כפי שהם. הייתה בקורס אווירה טובה, נינוחה, מכילה ואותנטית.

רותי בארלי

בעקבות הקורס קל לי יותר לשחרר, למרבה האירוניה זה מוביל לכך שקונפליקטים נגמרים לטובתי.

אוהד ספרא

בעקבות הקורס אין התנהגות אוטומטית במצבים לחוצים או מלחיצים, והצלחתי לנהל את סדר היום באופן רגוע יותר.

כוכי טבקה

בעקבות הקורס חלו שינויים תפיסתיים באיך שאני חושב. קיבלתי כלים שאוכל להעזר בהם ולתרגל גם לאחר הקורס.

ליאור רוזנברג

בעקבות הקורס חלו שינויים מועילים, קיבלתי כלים איך לשחרר את הגוף והראש מסיפורים לא אמיתיים.

שעבאן איכראם

בעקבות הקורס התחלתי לשים לב יותר ולהרגיש דברים, הציפיות שלי מהקורס התממשו לטובה!

אהרון וייס

בעקבות הקורס אני יותר מודעת ורמת החיים עלתה ויש יותר רגעי אושר.

חיה יעקבשווילי

חלו בי שינויים מחשבתיים ומנטליים, אימצתי הרבה דברים שלמדתי וחוויתי.

איה פרידלר

אני מרגישה הקלה עצומה בהתייחסות לדפוסים האוטומטיים שלי, קיבלתי את עצמי בחזרה.

אליענה לופו

רכשתי הלך רוח כללי שחשוב לדבוק בו והבנה שהכל פתיר ושום דבר לא כזה דרמטי כמו שאנחנו עושים ממנו. קיבלתי כלי להשתמש בו ביומיום וגם אם לא מתרגלים המון זה יושב, זה שם.

מור אמתי

בתחילת הקורס ציפיתי מעצמי לתרגל יותר, אבל אפילו שתרגלתי פחות עדיין קיבלתי תוצאה טובה מאד. הקורס אפשר לי להירגע, התחלתי לקבל את עצמי. הייתי מודעת יותר לגוף שלי.

מרינה רוטנברג

הציפיות שלי מהקורס התממשו במידה רבה, הקורס נתן לי מסגרת וכלים לנהל את המחשבות והלחצים שלי ואכן הקורס נתן לי כלים ומסגרת לעשות זאת. אני מרגיש שעליתי על הדרך הנכונה. אני מאד אופטימי לעתיד. וההווה גם נעים לי 🙂

יונתן גרובר

בתחילת הקורס ציפיתי להצליח להכיר את עצמי קצת יותר ו״לשלוט״ במחשבות שלי. היום אני מבינה שאין דבר כזה לשלוט במחשבות, אבל שיש ביכולתי לבחור באיזה אופן להתייחס אליהן. בעקבות הקורס אני נהנת להיות עם עצמי, נהנת להיות בשקט, נהנת לשוחח עם אנשים מבלי לפחד שהתכנים שהם יעלו יעוררו בי מחשבות מטרידות.

גל דיבון

הקורס עזר לי להיות יותר מודעת. לא לתת לרגש להוביל אותי. להפחית לחץ, להיות מחוברת למציאות. למדתי לשים לב לרגעים הקטנים, לסדר את המחשבות שלי ולהרגיע את עצמי במצבים מאתגרים.

קרולינה צרוויק

בעקבות הקורס אני מצליח לנשום יותר לפני שאני מתפרץ ולהקשיב לאחרים בתשומת לב רבה יותר.

דין ברעם

הקורס היה ממש מעבר לציפיות שלי ונהניתי מכל מפגש ומהתהליך המדהים שעברתי בזכותכם. למדתי להיות יותר נוכחת בחיים, לשים לב יותר לפרטים, להיות יותר קשובה.

הילה נקש

בעקבות הקורס התחוללו הרבה שינויים. פיתחתי מודעות למחשבות שלי, דבר שמאוד עוזר להמנע ולעצור בזמן ״כדור שלג״ של מחשבות רעות. העוגנים של הנשימה ותחושה עוזרים לי להתמודד עם רגעים קשים ביום יום. תרגול לפני השינה משפר מאד את השינה וההירדמות ויותר חלימה מודעת שגם היא חוויה בפני עצמה.

אסף יגודה

הציפיות שלי מהקורס התממשו מעל ומעבר, עשיתי ״סדר״ בראש בכל נושא המדיטציה, אני משתמש בכלים שקיבלתי.

רוני רדו

בעקבות הקורס אני פחות עוסקת במה שיקרה – הקלה גדולה. בדרך להפחתת ביקורתיות ביחס לעצמי ולזולת ויש בי יותר שקט פנימי.

רפאיה לסר

בעקבות הקורס חלו הרבה שינויים, כמו שינויים בתפיסה, בהסתכלות על הדברים ועל עצמי. בהבנה שלי את המצבים המלחיצים. היום אני יודעת ומצליחה להתמודד עם מצבים שלא נעימים לי בצורה הרבה יותר מבוקרת והרבה פחות שיפוטית

מעין סלע

התחלתי לתרגל באופן פורמלי ולא פורמלי (כלומר, תוך כדי עשייה, תנועה, אכילה) אני מרגישה שתורם ליכולת שלי לעמוד בלחצים.

רחל לרר

היה בתוכי רצון לשנות את הדיבור הפנימי. במהלך הקורס היה דגש על טון הדיבור ועל ביקורתיות, זה עזר לי להתבונן בעצמי ולראות איך אני מקשה על עצמי ובנוסף גם למדתי לקבל את הביקורתיות ואת נקודות החולשה שלי. הקורס שינה הרבה דפוסים ונקודת המבט שלי השתנתה, כל השינויים האלה מועילים ומשמחים

זיוה בן עטר

אני חושבת שנהייתי קצת יותר רגועה וקצת יותר סבלנית כלפי עצמי. אני גם מצליחה לישון טוב יותר.

אנה אוסטרובסקי

הנוכחות שלי בכל המצבים השתנתה לטובה וכל חלק ביום או פעולה אני בתשומת לב לפעולה עצמה ו/או לאדם שאני נמצאת איתו. ההקשבה שלי לעצמי ולסביבה שלי יותר רכה ומלאה

לימור פלד

למדתי להיות בכאן ועכשיו, בפעולות היומיומיות. להיות בקשב, בהווה. מוריד לי את רמת הלחץ, הביטחון העצמי עולה, רמת האושר עולה.

אריאנה משה

אני מרגישה שבתקופה האחרונה יש בי מן שקט נפשי פנימי בעוצמה גבוהה יותר, אני רגועה יותר, מכילה יותר את עצמי וגם את הסביבה, מצליחה כתוצאה מכך להקשיב לעצמי ולאחרים יותר

טל הלל

באתי לקורס כדי להפחית חרדות ומתח ולהרגיש פיזית יותר טוב, הציפיות התממשו הרבה מעבר למצופה. אני יותר מודעת בחיי היום יום להלך הרוח והמחשבות. בעקבות התרגולים אני יותר רגועה.

טלי הררי

חלו המון שינויים בעקבות הקורס, אני מרגיש שנפלו לי הרבה אסימונים. קיבלתי כלים יישומיים שאוכל לשלב ביומיום. התרגול בשבילי הוא כמו כושר והתובנות הפכו לדרך חיים. התרחש שינוי תודעתיו תפיסתי שהביא לשינוי בחיי.

שוני בן

אני מרגישה שבכל מיני דברים ״קטנים״ חל שיפור בגישה שלי ובעיקר היכולת לעצור ולבחור לקחת לעצמי מעט מרחב ולא לפעול באופן אוטומטי לפי הדפוס המוכר. כמובן שיש עוד הרבה לאן להתקדם ולתרגל, אך כבר עכשיו ניכר שינוי וזו הרגשה טובה!

נועה הירשברג

אני יותר מודע לעצמי ומיטיב עם עצמי במהלך היומיום, מזהה את הלך הרוח, מצליח לראות את הדברים באור אחר

חמדת מטקלף

אני מוצאת את עצמי יותר רגועה ופחות מגיעה לכעסים והתפרצויות. אני יותר מכוונת לדברים שעושים לי טוב. לוקחת פסקי זמן להנות מדברים. שוקעת פחות בעצב.

שרה אלטמן