ארכיון פוסטים על פי חודש:מאי,2017

מחקרים בנושא השפעת מיינדפולנס על ADHD

השפעת מיינדפולנס על ADHD היא נושא למחקרים רבים בתחום הטיפול בהפרעות קשב וריכוז. אם אתם או ילדכם מתמודדים עם קשיים בקשב וריכוז, בוודאי תשמחו לשמוע כי למיינדפולנס השפעה חיובית על הפרעת קשב וריכוז. סקירת מחקר (מטא-אנליזה) שפורסמה בשנה שעברה (2.2016) מלמדת כי התערבויות מבוססות מיינדפולנס מועילות בטיפול בהפרעות קשב וריכוז ומביאות לשיפור בתסמיני ההפרעה. מחקרים אחרונים בתחום השפעת מיינדפולנס על

קרא עוד

MiA – Mindfulness in Arabic

במסגרת האג'נדה החברתית של המרכז למיינדפולנס, תרמנו 20 מקומות בקורסים שונים לקמפיין מימון המון שלMindfulness in Arabic. אודות Mindfulness in Arabic פרויקט ישראלי-בינלאומי חשוב להנגשת מיינדפולנס בשפה הערבית, המכוון בעיקר (אך לא רק) עבור פליטי המלחמה בסוריה. הקמפיין עדיין באוויר ואתם מוזמנים לתמוך ביוזמה המבורכת הזו.בכל שבוע חלק אחר מהקורסים שלנו זמין בקמפיין. לדף הקמפיין באינדיגוגו

קרא עוד

ד"ר מיטשל רטנר במרכז למיינדפולנס

סרטון הדרכה בשפה האנגלית, מומלץ בחום למתעניינים חסרי ניסיון תרגול. הסרטון מתעד מפגש היכרות עם מיינדפולנס שהנחה ד"ר רטנר כאורח המרכז למיינדפולנס, בעת ביקורו בישראל באוקטובר 2016. המפגש כולל רקע תיאורטי קצר על מיינדפולנס, כולל שורשיו הבודהיסטיים של התרגול, וכן התנסות במדיטציה: בישיבה, בעמידה ובהליכה. ד'ר מיטשל רטנר הינו חבר (שאינו נזיר) במסדר הבודהיסטי the Order of Interbeing מאז 1993, וב-2001

קרא עוד

רוצים להתעדכן בפוסטים חדשים? הרשמו

    פוסטים אחרונים

    על חרדה, דיכאון ומיינדפולנס

    תרגול מיינדפולנס מאפשר לנו לעצור את כדור השלג לפני שהוא צובר תאוצה. בתרגול אנחנו מאמנים את התודעה לחזור לכאן ועכשיו, וכך לומדים לא להיסחף בשטף המחשבות. היעילות הגבוהה של התרגול נבדקה קלינית באלפי מחקרים, במאמר הזה נציג כמה ממצאים עיקריים. להמשך קריאה  

    התמודדות עם כאבים כרוניים – איך מיינדפולנס יכול לעזור?

    בתרגול מיינדפולנס אנחנו מפנים את תשומת הלב לתופעה כלשהי בחוויה המיידית שלנו כרגע. זה יכול להיות מיקוד הקשב בנשימה, בתחושות גוף ועוד. בהתמודדות עם כאבים כרוניים אנחנו שואפים לנהל את הכאב טוב יותר, להתבונן בלא נעים, בפחד מהכאב, וללמוד איך אפשר להרגיע את הגוף והתודעה. להמשך קריאה  

    מיינדפולנס מסייע לתפקוד מערכת החיסון

    מיינדפולנס נמצא יעיל ביותר בהפחתת סטרס ביומיום, ואלפי מחקרים מראים זאת שוב ושוב. ההשפעה של התרגול נגלית ברמה הנפשית – בירידה בחוויית מתח ועלייה בחוסן הנפשי, וגם ברמה הפיזיולוגית – ירידה במדדי דלקת, שיפור המערכת החיסונית ועוד... להמשך קריאה  

    אכילה רגשית ומיינדפולנס

    מיינדפולנס נמצא יעיל ביותר בהפחתת סטרס ביומיום, ואלפי מחקרים מראים זאת שוב ושוב. ההשפעה של התרגול נגלית ברמה הנפשית – בירידה בחוויית מתח ועלייה בחוסן הנפשי, וגם ברמה הפיזיולוגית – ירידה במדדי דלקת, שיפור המערכת החיסונית ועוד... להמשך קריאה  

    מיינדפולנס והפחתת סטרס

    מיינדפולנס נמצא יעיל ביותר בהפחתת סטרס ביומיום, ואלפי מחקרים מראים זאת שוב ושוב. ההשפעה של התרגול נגלית ברמה הנפשית – בירידה בחוויית מתח ועלייה בחוסן הנפשי, וגם ברמה הפיזיולוגית – ירידה במדדי דלקת, שיפור המערכת החיסונית ועוד... להמשך קריאה  

    מיינדפולנס משפר את איכות השינה

    כשאנחנו ישנים שינה טובה ומספקת אנחנו מתפקדים טוב יותר ואיכות החיים שלנו עולה. אין כמו שינה טובה. איכות השינה משפיעה באופן דרמטי על הבריאות שלנו מבחינה קוגניטיבית, נפשית ופיזית. לצערנו, אורח החיים המודרני מקשה עלינו להשיג את כמות ואיכות השינה הנדרשות לגוף ולנפש... להמשך קריאה  

    קורס פופלרי

    סוגי טיפולים

    Call Now Button
    פתיחת צ'אט
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך?