MBSR קורס מיינדפולנס

כאן ועכשיו

כאן ועכשיו

זו ההזדמנות שלך להפוך את חייך לשלווים, נינוחים ועם
רמות גבוהות יותר של איזון, בעזרת כלים מעולם המיינדפולנס.
התרגול שהוכח מחקרית כיעיל ביותר להתמודדות עם
סטרס ולהשגת רווחה נפשית.

זו ההזדמנות שלך להפוך את חייך לשלווים, נינוחים ועם רמות גבוהות יותר של איזון, בעזרת כלים מעולם המיינדפולנס.

התרגול שהוכח מחקרית כיעיל ביותר להתמודדות עם סטרס ולהשגת רווחה נפשית.

3 תחומים בהם הקורס ישפר את חייך

חיזוק תחושת האושר

מחקרים על ההשפעות של מיינדפולנס מראים כי התרגול תורם לאמפתיה, יצירתיות, מודעות עצמית ואושר. עבודות מחקר חדשות מראות כי התרגול מועיל להפחתת ההשפעות של הפרעות קשב וריכוז (ADHD).

מחקרים על ההשפעות של מיינדפולנס מראים כי התרגול תורם לאמפתיה, יצירתיות, מודעות עצמית ואושר. עבודות מחקר חדשות מראות כי התרגול מועיל להפחתת ההשפעות של הפרעות קשב וריכוז (ADHD).

שיפור השלווה והאיזון

פיתוח מיינדפולנס עוזר להתגבר על דפוסים קוגניטיביים והתנהגותיים אוטומטיים המובילים למתח, דאגה ושחיקה. אימון במדיטצית מיינדפולנס לא רק יוצר תחושה של רוגע, אלא גם מחדד את היכולת להתבונן בתהליכים נפשיים, לזהות גורמים לתגובות אוטומטיות, ומאפשר גמישות רבה יותר בדרכי התגובה לאירועי חיים. 

פיתוח מיינדפולנס עוזר להתגבר על דפוסים קוגניטיביים והתנהגותיים אוטומטיים המובילים למתח, דאגה ושחיקה. אימון במדיטצית מיינדפולנס לא רק יוצר תחושה של רוגע, אלא גם מחדד את היכולת להתבונן בתהליכים נפשיים, לזהות גורמים לתגובות אוטומטיות, ומאפשר גמישות רבה יותר בדרכי התגובה לאירועי חיים. 

העצמת חוסן נפשי ופיזי

האימון במיינדפולנס מפתח בנו סקרנות כלפי חוויות, בין אם הן נעימות או בלתי נעימות. יתר על כן, האימון מפתח יכולת לשהות ולהתבונן באופן מיטיב גם בצדדים הפחות נעימים של חווייתנו כמו תחושות פיזיות לא נעימות, מחשבות מטרידות או רגשות קשים. יכולת זו מפחיתה את הנטייה שלנו להיות מופעלים ולכודים בדפוסים לא בריאים ומאפשרת יותר גמישות ובחירה.

האימון במיינדפולנס מפתח בנו סקרנות כלפי חוויות, בין אם הן נעימות או בלתי נעימות. יתר על כן, האימון מפתח יכולת לשהות ולהתבונן באופן מיטיב גם בצדדים הפחות נעימים של חווייתנו כמו תחושות פיזיות לא נעימות, מחשבות מטרידות או רגשות קשים. יכולת זו מפחיתה את הנטייה שלנו להיות מופעלים ולכודים בדפוסים לא בריאים ומאפשרת יותר גמישות ובחירה.

איך עוד הקורס ישפר לך את איכות החיים

הקורס ילווה אותך צעד צעד בתרגול ויאפשר לך להכניס מיינדפולנס אל חיי היום-יום. התרגול היומיומי מחזק את היכולת שלנו להגיב באופן מיטיב לאתגרי החיים השונים ולהנות מתחושות עמוקות יותר של משמעות וחיבור לרגע הנתון. יתרונות נוספים של תרגול מיינדפולנס

הקורס ילווה אותך צעד צעד בתרגול ויאפשר לך להכניס מיינדפולנס אל חיי היום-יום. התרגול היומיומי מחזק את היכולת שלנו להגיב באופן מיטיב לאתגרי החיים השונים ולהנות מתחושות עמוקות יותר של משמעות וחיבור לרגע הנתון. יתרונות נוספים של תרגול מיינדפולנס:

איך מיינדפולנס עובד?

מיינדפולנס הוא תרגול שיטתי של החזרת תשומת הלב אל הרגע הנוכחי, בדרך כלל תוך התמקדות בתחושות הגוף והנשימה. תרגול מיינדפולנס כרוך במודעות לתחושות גופניות על חשבון חשיבה אוטומטית. דפוסי חשיבה אוטומטיים כוללים בדרך כלל חלימה בהקיץ, דאגות לגבי העתיד או עיסוק חוזר באירועי העבר. על ידי הבאת תשומת לב לתחושות ברגע ההווה, מיינדפולנס עוזר לשבור תבניות חשיבה אוטומטיות, שהן לא פעם טורדניות ושליליות.

מיינדפולנס הוא תרגול שיטתי של החזרת תשומת הלב אל הרגע הנוכחי, בדרך כלל תוך התמקדות בתחושות הגוף והנשימה. תרגול מיינדפולנס כרוך במודעות לתחושות גופניות על חשבון חשיבה אוטומטית.

דפוסי חשיבה אוטומטיים כוללים בדרך כלל חלימה בהקיץ, דאגות לגבי העתיד או עיסוק חוזר באירועי העבר. על ידי הבאת תשומת לב לתחושות ברגע ההווה, מיינדפולנס עוזר לשבור תבניות חשיבה אוטומטיות, שהן לא פעם טורדניות ושליליות.

מה כולל קורס מיינדפולנס?

🔷 9 מפגשים של לימוד מעמיק והתנסות חווייתית במדיטציית מיינדפולנס


🔷 התנסות מעמיקה עם תרגול מיינדפולנס בוריאציות שונות: קשב ממוקד וקשב פתוח, תרגול בישיבה, בשכיבה, בתנועה, בהליכה, באכילה ועוד


🔷 ביסוס נכון של עקרונות תרגול מיינדפולנס והטמעתם בחיי היומיום


🔷 היכרות עם המנגנונים הביולוגיים והפסיכולוגיים של מצבי סטרס וחיזוק היכולת להרגע


🔷 היכרות עם כמה מהמחקרים הבולטים בתחום מתוך אלפי המחקרים הקליניים שבוצעו


🔷 מקבלים הבנה תיאורטית של המנגנונים המוחיים הפועלים בעת התרגול ולימוד מעשי של היישום שלהם


🔷 היכרות עם הרקע ההיסטורי של תרגול מיינדפולנס

יצירתיות, מודעות עצמית ואושר

מחקרים על ההשפעות של מיינדפולנס מראים כי התרגול מביא לרמות גבוהות יותר של אמפתיה, יצירתיות, מודעות עצמית, רווחה נפשית ואושר. בנוסף, עבודות מחקר חדשות מראות כי מיינדפולנס מועיל להפחתת הפרעות קשב וריכוז (ADHD).

שילוב של תשומת לב מרוכזת, סקרנות וקבלה, מייצרות תחושת רווחה ופתיחות לחוויות שלנו עצמנו ולאלו של אחרים סביבנו. התרגול מפתח מה שהפסיכולוגים מכנים מצב של “גישה”, שהוא היפוכם של הימנעות וחשש, המשויכים למצבי דיכאון.

מה קורה במפגשים?

🔷 לומדים איך לתרגל מדיטציית מיינדפולנס הלכה למעשה


🔷 לומדים את התיאוריה שמאחורי התרגול


🔷 משוחחים על התרגול ומתוך כך לומדים מה לדייק ומאילו טעויות להימנע


🔷 הבנה תיאורטית של המנגנונים המוחיים הפועלים בעת התרגול ולימוד מעשי של היישום שלהם


🔷 מקבלים התייחסות מדויקת ואישית לסוגיות העולות מתוך התרגול האישי שלנו


🔷 לרוב נפגשים בקבוצה של 10-20 משתתפים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מספרים עלינו

"התמקדות ברגע הנוכחי מרגיעה, הקורס נותן כלים שיכולים לעזור לאיכות חיים גבוהה יותר"

ארז שחם

"חלו שינויים מהותיים מאד בעקבות הקורס, למדתי שבחמלה עצמית אני מביאה רוגע ושלוות נפש. המודעות היא כפולה עכשיו ולא אוטומטית. האתגר הוא יומיומי. אני אוהבת ומעריכה את עצמי בלי להתנצל. גיליתי את עצמי מחדש"

הדס ויינר

אני לא שקועה בסיפור של המחשבות כל הזמן. זה בזכות ההבנה שמחשבות זה רק מחשבות והן לא אני. יש לי יכולת להתבונן בהן בפרספקטיבה נכונה ולא לחפור. אני הרבה יותר שלווה ורגועה.

פאולה בראשי

Testamonal.jpg

מה אקבל בנוסף למפגשים?

עשרות קטעי שמע לטובת תרגול עצמאי

סיכומים כתובים של החומר הנלמד

קטעי וידיאו להעשרה

מאמרים ומחקרים רלוונטיים בתחום

השתתפות בקבוצת תרגול ממשיך למשך חודש עם סיום הקורס – ללא עלות נוספת (שווי ההטבה 330 ש”ח)

מה אקבל בנוסף למפגשים?

עשרות קטעי שמע לטובת תרגול עצמאי

סיכומים כתובים של החומר הנלמד

קטעי וידיאו להעשרה

מאמרים ומחקרים רלוונטיים בתחום

השתתפות בקבוצת תרגול ממשיך למשך חודש עם סיום הקורס – ללא עלות נוספת (שווי ההטבה 330 ש”ח)

המרכז למיינדפולנס עובד עם הארגונים המובילים בישראל

מנחי הקורסים

דני בן-עמרם

מתרגל ומנחה מזה 26 שנה מיינדפולנס ומדיטציה במסורות שונות בארץ ובחו״ל, התגורר והשתלם בישראל, באיטליה, בהולנד ובקליפורניה. מורה ל-MBSR ו-MBCT בהכשרת אוניברסיטת בנגור, אנגליה; מורה ל-MSC בהכשרת The Center for Mindful Self Compassion; חבר הועד המנהל של עמותת קהילת תשומת-הלב בישראל (The community of Mindfulness in Israel); אדריכל רשוי ומוסמך לבנייה ירוקה; אב לשניים; יוזם הקמת המרכז למיינדפולנס.

מתרגל ומנחה מזה 26 שנה מיינדפולנס ומדיטציה במסורות שונות בארץ ובחו״ל, התגורר והשתלם בישראל, באיטליה, בהולנד ובקליפורניה. מורה ל-MBSR ו-MBCT בהכשרת אוניברסיטת בנגור, אנגליה; מורה ל-MSC בהכשרת The Center for Mindful Self Compassion; חבר הועד המנהל של עמותת קהילת תשומת-הלב בישראל (The community of Mindfulness in Israel); אדריכל רשוי ומוסמך לבנייה ירוקה; אב לשניים; יוזם הקמת המרכז למיינדפולנס.

הילן נבות

פסיכולוגית, מתרגלת ומנחה מדיטציה ב-15 שנים האחרונות עם הכשרה בהנחיית מיינדפולנס למבוגרים וילדים. בוגרת הקורס להכשרת מורי MBSR מטעם מכון מודע. עובדת כפסיכולוגית בבית החולים שיבא ומלמדת בבי״ס לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה.

פסיכולוגית, מתרגלת ומנחה מדיטציה ב-15 שנים האחרונות עם הכשרה בהנחיית מיינדפולנס למבוגרים וילדים. בוגרת הקורס להכשרת מורי MBSR מטעם מכון מודע. עובדת כפסיכולוגית בבית החולים שיבא ומלמדת בבי״ס לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה.

קרן להמן

מנחת קורסי מיינדפולנס וחמלה עצמית; לומדת ומתרגלת מדיטציית מיינדפולנס כ-15 שנה; בוגרת התוכנית להכשרת מורי MBSR מטעם אוניברסיטת בנגור, בריטניה. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מיינדפולנס לילדים, בני נוער ואנשי חינוך מטעם Mindful Schools, ארה״ב; בעלת הכשרה בטיפולי תטא הילינג מטעם Theta Healing Institute of Knowledge ומלווה תהליכים פרטניים וקבוצתיים של ריפוי עצמי מכאב וחולי; בעלת תואר שני באנתרופולוגיה וייעוץ ארגוני.

מנחת קורסי מיינדפולנס וחמלה עצמית; לומדת ומתרגלת מדיטציית מיינדפולנס כ-15 שנה; בוגרת התוכנית להכשרת מורי MBSR מטעם אוניברסיטת בנגור, בריטניה. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מיינדפולנס לילדים, בני נוער ואנשי חינוך מטעם Mindful Schools, ארה״ב; בעלת הכשרה בטיפולי תטא הילינג מטעם Theta Healing Institute of Knowledge ומלווה תהליכים פרטניים וקבוצתיים של ריפוי עצמי מכאב וחולי; בעלת תואר שני באנתרופולוגיה וייעוץ ארגוני.

קורס מיינדפולנס פרונטלי

לשני נרשמים: קורס + חודש תרגול ממשיך

כולל 3 חודשי תרגול סה״כ (חודשיים קורס + חודש בקבוצת תרגול)

כולל 3 חודשי תרגול סה״כ (חודשיים קורס + חודש בקבוצת תרגול)

37 שעות תרגול:
🔷 32 שעות פרונטליות
🔷 5 שעות אונליין


מחיר רגיל: ₪4,188

מחיר מיוחד:

₪245 לחודש

ב-12 תשלומים

סה"כ: ₪2,940

קורס + 3 חודשי תרגול ממשיך

כולל 5 חודשי תרגול סה״כ (חודשיים קורס + 3 חודשים בקבוצת תרגול)

כולל 5 חודשי תרגול סה״כ (חודשיים קורס + 3 חודשים בקבוצת תרגול)

60 שעות תרגול:
🔷 44 שעות פרונטליות
🔷 16 שעות אונליין


מחיר רגיל: ₪2,604

מחיר מיוחד:

₪174 לחודש

ב-12 תשלומים

סה"כ: ₪2,088

קורס + חודש תרגול נוסף בקבוצה

כולל 3 חודשי תרגול סה״כ (חודשיים קורס + חודש בקבוצת תרגול)

כולל 3 חודשי תרגול סה״כ (חודשיים קורס + חודש בקבוצת תרגול)

37 שעות תרגול:
🔷 32 שעות פרונטליות
🔷 5 שעות אונליין


מחיר רגיל: ₪2,094

מחיר מיוחד:

₪147 לחודש

ב-12 תשלומים

סה"כ: ₪1,764

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המרכז למיינדפולנס

  • סמטת אהרון שלוש 5, ת"א
  • [email protected]
  • 072-3954444
  • שעות מענה טלפוני
    א’-ה’ 20:00 – 8:00
    שישי 15:00 – 8:00