קורס פרו-בונו לעמותת אנוש

שמחים לספר שהקורס עם עמותת אנוש יצא לדרך. תרגול מיינדפולנס הינו אחד האמצעים היעילים ביותר למניעת שחיקה בקרב אנשי מקצועות הטיפול, ואף הוכרז השנה ע״י מינהל התכנון האסטרטגי של משרד הבריאות כתכנית הנבחרת להפחתת לחץ ושחיקה. במסגרת האג׳נדה החברתית של המרכז למיינדפולנס אנחנו מעבירים קורס פרו-בונו למטפלים ולאנשי הצוות של העמותה החשובה הזו, שתומכת באלפי מתמודדים ברחבי הארץ. את הקורס מובילה אורית ראם היקרה, שהנחתה גם את סדנת הפיילוט של הר״י – ההסתדרות הרפואית בישראל – במסגרת התכנית למניעת שחיקה בקרב רופאים. שנהיה בריאים 

 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

על חרדה, דיכאון ומיינדפולנס

תרגול מיינדפולנס מאפשר לנו לעצור את כדור השלג לפני שהוא צובר תאוצה. בתרגול אנחנו מאמנים את התודעה לחזור לכאן ועכשיו, וכך לומדים לא להיסחף בשטף המחשבות. היעילות הגבוהה של התרגול נבדקה קלינית באלפי מחקרים, במאמר הזה נציג כמה ממצאים עיקריים.

להמשך קריאה >

התמודדות עם כאבים כרוניים – איך מיינדפולנס יכול לעזור?

בתרגול מיינדפולנס אנחנו מפנים את תשומת הלב לתופעה כלשהי בחוויה המיידית שלנו כרגע. זה יכול להיות מיקוד הקשב בנשימה, בתחושות גוף ועוד. בהתמודדות עם כאבים כרוניים אנחנו שואפים לנהל את הכאב טוב יותר, להתבונן בלא נעים, בפחד מהכאב, וללמוד איך אפשר להרגיע את הגוף והתודעה.

להמשך קריאה >

מיינדפולנס מסייע לתפקוד מערכת החיסון

מיינדפולנס נמצא יעיל ביותר בהפחתת סטרס ביומיום, ואלפי מחקרים מראים זאת שוב ושוב. ההשפעה של התרגול נגלית ברמה הנפשית – בירידה בחוויית מתח ועלייה בחוסן הנפשי, וגם ברמה הפיזיולוגית – ירידה במדדי דלקת, שיפור המערכת החיסונית ועוד…

להמשך קריאה >

כיף שחזרת!

חוזרים שוב ושוב אל הרגע הזה…

עדיין אין לך חשבון? 

נעים להכיר

קחו רגע להצטרף לקהילת המתרגלים של המרכז למיינדפולנס וקבלו גישה אל עשרות קטעי שמע לתרגול בכל זמן שתבחרו. ההרשמה קצרה, פשוטה וחינמית ולא נעביר את הפרטים שלכם לאף אחד כמובן.

Register with us by filling out the form below.