תרגול מיינדפולנס במשטרת ישראל

חמלה עצמית מבוססת מיינדפולנס

תרגול מיינדפולנס במשטרת ישראל

גאים ונרגשים מאד לספר כי המרכז למיינדפולנס מתחיל בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ובשבועות הקרובים צפויה להתחיל סדרה של סדנאות מיינדפולנס לשוטרים, במספר תחנות משטרה ולדרגים שונים במקביל. אנו שמחים על כך שמשטרת ישראל מכירה ביתרונות ובחשיבות שיש בתרגול מיינדפולנס ובחרה לחשוף ולשתף את התרגול עם שוטריה על מנת להיטיב עמם ולהקל עליהם את ההתמודדות עם אתגרי השיטור המגוונים.

לא רק בישראל המשטרה בוחרת במיינדפולנס: התרגול גויס לשורות המשטרה גם ברחבי העולם והשפיע בחיוב על השוטרים עצמם ועל עבודתם בזירות הפשע בזמן אמת. דוגמא לכך תוכלו למצוא בהרצאת TED המצורפת, שבה סילביה מויר (Sylvia Moir) – מפקדת המשטרה של מחוז טמפה (Tempe) באריזונה, ארה״ב – מספרת בהתרגשות כיצד תרגול מיינדפולנס שינה לטובה את חייהם של השוטרים. בסרטון תוכלו להתוודע ממקור ראשון למציאות והאתגרים אליהם נחשפים השוטרים יום ביומו, ותשמעו על מקרה בו בזכות תרגול מיינדפולנס ניצלו חייו של חשוד. זוהי רק דוגמא אחת מיני רבות בה ניתן לראות את התמורות החיוביות המתרחשות בזכות תרגול מיינדפולנס. יותר פרטים תוכלו לקבל כאן.

בין אם במסגרת השירות במשטרה או בעבודה בחברות פרטיות, ארגונים ממשלתיים, או עמותות, רבים כבר נחשפו במקום עבודתם להשפעות החיוביות שיש לתרגול מיינדפולנס באירגונים – הן ברמה האישית והן ברמת האירגון. אם טרם ניסיתם, מזמינים גם אתכם להתנסות בתרגול ולראות את השינוי החיובי בעצמכם.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

על חרדה, דיכאון ומיינדפולנס

תרגול מיינדפולנס מאפשר לנו לעצור את כדור השלג לפני שהוא צובר תאוצה. בתרגול אנחנו מאמנים את התודעה לחזור לכאן ועכשיו, וכך לומדים לא להיסחף בשטף המחשבות. היעילות הגבוהה של התרגול נבדקה קלינית באלפי מחקרים, במאמר הזה נציג כמה ממצאים עיקריים.

להמשך קריאה >

התמודדות עם כאבים כרוניים – איך מיינדפולנס יכול לעזור?

בתרגול מיינדפולנס אנחנו מפנים את תשומת הלב לתופעה כלשהי בחוויה המיידית שלנו כרגע. זה יכול להיות מיקוד הקשב בנשימה, בתחושות גוף ועוד. בהתמודדות עם כאבים כרוניים אנחנו שואפים לנהל את הכאב טוב יותר, להתבונן בלא נעים, בפחד מהכאב, וללמוד איך אפשר להרגיע את הגוף והתודעה.

להמשך קריאה >

מיינדפולנס מסייע לתפקוד מערכת החיסון

מיינדפולנס נמצא יעיל ביותר בהפחתת סטרס ביומיום, ואלפי מחקרים מראים זאת שוב ושוב. ההשפעה של התרגול נגלית ברמה הנפשית – בירידה בחוויית מתח ועלייה בחוסן הנפשי, וגם ברמה הפיזיולוגית – ירידה במדדי דלקת, שיפור המערכת החיסונית ועוד…

להמשך קריאה >

כיף שחזרת!

חוזרים שוב ושוב אל הרגע הזה…

עדיין אין לך חשבון? 

נעים להכיר

קחו רגע להצטרף לקהילת המתרגלים של המרכז למיינדפולנס וקבלו גישה אל עשרות קטעי שמע לתרגול בכל זמן שתבחרו. ההרשמה קצרה, פשוטה וחינמית ולא נעביר את הפרטים שלכם לאף אחד כמובן.

Register with us by filling out the form below.